آمادگی ایدرو برای سرمایه گذاری در سیرجان و کرمان

معاون وزیر صمت اعلام کرد:
آمادگی ایدرو برای سرمایه گذاری در سیرجان و کرمان
معاون وزیر صمت اعلام کرد:
آمادگی ایدرو برای سرمایه گذاری در سیرجان و کرمان
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در نشست مشترک با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و سرمایه گذاران کرمان و سیرجان ضمن اشاره به دانش انباشته و تجربه بیش از نیم قرن این سازمان به عنوان نخستین نهاد توسعه‌ای کشور، آمادگی ایدرو برای سرمایه گذاری‌های مشترک (JV) در طرح‌های امکان‌سنجی شده از جمله در حوزه‌های منطبق بر مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی را اعلام نمود.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از شاتا، محسن صالحی‌نیا همچنین اظهار داشت : شرکای ایدرو امکان بهره مندی از تسهیلات ارزی و ریالی پیش‌بینی شده در قانون مختص مشارکت کنندگان با سازمانهای توسعه ای را خواهند داشت.

در این دیدار همچنین شهباز حسن پور بیگلری «نماینده مردم سیرجان و بردسیر» نیز ظرفیت های دستگاه‌های منطقه‌ای و مجلس شورای اسلامی را آماده تسهیل این سرمایه‌گذاری‌ها بیان کرد و خوشنامی و اعتبار بین المللی و داخلی ایدرو در حوزه صنعت را برای فعالان و سرمایه گذاران امیدبخش و اطمینان آفرین خواند.

در این نشست برخی سرفصلها و طرح های توجیهی پروژه‌های ایدرو برای سرمایه‌گذاران ارائه و برنامه نشست‌های فنی پیش رو در قالب کارگروه های تخصصی”حمل و نقل و خودرو”، “صنایع فلزی و معدنی” و نیز” صنایع نوین” مورد توافق قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *