بازاریابی انگیزشی؛ معجزه فروش هر کسب و کار

بهره گیری موثر و مناسب از محرک های هیجانی ترس، عشق، تخفیفات و حراجی ها، درآمدزایی بی دردسر و تحقق بخشیدن به رویاها و چگونگی استفاده یک یا حداکثر پنج…

مسئولان چرا نمی‌توانند به مطالبات و انتقادات پاسخ دهند؟

«حسین امامی» مدرس دانشگاه و پژوهشگر رسانه‌های نوین می‌گوید: نهادهای دولتی به دلیل ممنوعیت استفاده حداکثری از شبکه‌های اجتماعی، امکان حضور پررنگ و واکنش سریع به شایعات و اخبار جعلی…

پویش فرزانگان سازمانی

توسعه پویا، سازمانها نیز به دنیا می مانند که مهبط انسانها است برای عروج و یا ماندن و درجا زدن و یا هبوط به درجات اسفل و چه بسا کثیری…

روابط عمومی ناآگاه؛ ابهام در قدرت رسانه‌ایی رادیو

یکی از ویژگی های مدیران روابط عمومی حرفه ای، بهره گیری از همه ی مجراهای اطلاع رسانی و تبلیغات که در اختیار سازمان ها است تا ضمن مدیریت و تولید…

گفتگوی شبکه‌ای خودجوش در رسانه‌های مستقل، آزاد و کثرت گرا: پیشنهادی برای امیدآفرینی، اعتمادافزایی و اصلاحات پایدار

دکتر محکی، گفتگوی شبکه‌ای خودجوش در رسانه‌های مستقل، آزاد و کثرت گرا: پیشنهادی برای امیدآفرینی، اعتمادافزایی و اصلاحات پایدار

روابط‌عمومی؛ حرکت در مدار هوشمندی و سلامت

“روابط‌عمومی هوشمند، انسان سالم و جامعه سالم” از سوی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی به عنوان شعار محوری این هفته در سال ۱۳۹۹ انتخاب و مطرح شده است. در نگاه نخست…

نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان

نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان مهدی آرکونتن

انتظارات و مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی‌ها

انتظارات و مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی‌ها حکیمیان

ارتقای سواد رسانه‌ای با کمک روابط عمومی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا، سواد رسانه‌ای، توانایی ایجاد، دسترسی، تحلیل و ارزیابی پیام رسانه‌هاست. توانایی که با گسترش اخبار جعلی در رسانه‌ها و به خصوص رسانه‌های اجتماعی، نیاز به…

کیف پول آنلاین راهگشای سهولت در پرداخت

کیف پول آنلاین