رسانه تلویزیون آینده‌ای ندارد

تلویزیون رسانه حاکم بر قرن بیستم بود. رسانه‌ای بسیار فراگیر و مسلط که طبیعت فناوری خودش را بر حوزه‌های مختلف تحمیل می‌کند.   توسعه پویا، امید جهانشاهی در یادداشتی با…

نقش روابط عمومی در ایجاد یک سازمان مسئولیت‌پذیر اجتماعی

توسعه پویا، «توسعه»؛ واژه ای است که برای همه کشورها، دولت ها، سازمان ها  و شرکت ها با اهمیت و جدی است. در درون این توسعه، بیش از هر عبارت…

دردسرهای یک همراه

توسعه پویا، چهار، پنج ساله به نظر می‌آمد با موهای خرمایی رنگ نیمه فر و زیبا، گوشی را گرفت جلو صورتش گوشی‌ای که برای دست‌های کوچک‌ش بزرگ بود، از ظواهر…

کرونا، نسل تکنوفیل ایرانی و اقتصاد دیجیتال

توسعه پویا، اکنون بیش از ۲۵ ماه از اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران می‌گذرد. پاندمی طولانی‌مدت کرونا همه حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی جهان و ایران را تحت تأثیر قرار…

مفاهیم کلیدی بازاریابی؛ تجربه

مقدمه/ مدتی است به تجارب کاری که داشتم، فکر می‌کنم  و پرسش‌هایی ذهن مرا مشغول می‌کند. آیا همیشه تمرکز باعث موفقیت است؟ چند درصد از افرادی که کسب و کار…

رژیم مصرف رسانه‌ای و بهزیستی دیجیتال

رژیم مصرف رسانه ای به نوعی مدیریت مصرف رسانه ای یک کاربر یا کنشگر در فضای آنلاین است. رژیم مصرف رسانه ای متغیر اثرگذاری بر بهزیستی دیجیتال یک شبکه وند…

خرید یعنی، انگیزه، توانایی و دسترسی

مقدمه/ آیا تا کنون برای شما اتفاق افتاده است که انگیزه و توان مالی خرید چیزی را داشته باشید ولی نتوانید مکانی برای تهیه آن پیدا کنید؟ یا انگیزه و…

گفت‌وگوی بانکی و تجاری به زبان انگلیسی

توسعه پویا، در این گفت‌وگوی چند اصطلاح کاربردی زبان انگلیسی در امور بانکی توسط قربانعلی شیاسی، کارشناس امور بانکی در بانک صادرات ایران مطرح شده است تا مورد استفاده علاقه‌مندان…

شبکه حمل و نقل پست، بخشی از موتور محرکه توسعه یافتگی و رونق اقتصادی

اقتصاد دیجیتالی در ایران مانند بسیاری دیگر از کشورها، مرحله ایجاد و رشد کسب وکارهای نوپا اعم از تجارت الکترونیک، بازارهای الکترونیک، دریافت و پرداخت، کارت‌های هوشمند، پول الکترونیک و…

کپی رایت یا حق نشر

کپی رایت یا حق نشر به حق قانونی کپی برداشتن از یک اثر اصل با اجازه پدید آورنده آن اطلاق می‌شود. دارندگان حق تکثیر برای مدت معینی حقوق انحصاری دارند…