گروه صنعتی سدید شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد

گروه صنعتی سدید شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد
نمادی از برند ساخت ایران/
گروه صنعتی سدید شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد
همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، گروه صنعتی سدید شصتیمن سالگرد تاسیس خود را در سالن شماره ۶ این نمایشگاه جشن می‌گیرد.

به گزارش توسعه پویا، گروه صنعتی سدید بعنوان نمادی از برند ساخت ایران طی شصت سال فعالیت، موفق شده است تا سهم کوچکی در راستای اعتلای توسعه صنعت کشور برداشته و با اجرای پروژه های بزرگ ملی متعدد؛ برند ساخت ایران را تقویت نماید.

این هلدینگ صنعتی با در اختیار داشتن شرکت‌های متعدد در زنجیره صنایع نفت و گاز، با تولید محصولات مختلف باکیفیت و اجرای پروژه‌های مرتبط، همواره مورد اطمینان و وثوق کارفرمایان محترم بوده و در مواردی همچون ساخت لوله‌های قطور فولادی خطوط انتقال نفت و گاز و آب و طراحی و تولید پمپ های صنایع مزبور و … رزومه و کارنامه موفقی از خود برجای گذاشته است.

هلدینگ صنعتی سدید با در اختیار داشتن چندین شرکت زیر مجموعه در نقاط مختلف کشور و برخورداری بیش از ۲۰۰۰ هزار نیروی انسانی خلاق و کارآمد، سهم بسزایی در اشتغال زایی و توسعه صنعت کشور طی شصت سال فعالیت مستمر؛ داشته است.

گروه صنعتی سدید مقدم میهمانان و بازدیدکنندگان محترم از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در سالن ۶ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گرامی می دارد.
زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=57388

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط