پیش بینی اشتغال‌زایی برای ۱۰ هزار نفر در بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام

با آماده سازی ۱۶۵ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام بعنوان بزرگترین فاز این منطقه در هفت پهنه و تعریف نوع فعالیت ها، ده هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نادر ثناگو مطلق مدیرعامل این منطقه ضمن اعلام مطلب فوق از راه اندازی فاز جدید بعنوان چهارمین و بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت ۱۶۵ هکتار خبر داد و گفت : بیش از این اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام در سه فاز و به مساحت ۱۱۴ هکتار بوده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی بعنوان نقطه طلایی ارتقاء منطقه، گامی در جهت تحقق شعار سال و با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان داخلی در حال آماده سازی است که در آینده نه چندان دور شاهد فعالیت گسترده ای در این فاز خواهیم بود.
ثناگو افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به نخستین قطب فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل خواهد شد.
وی در پایان و با اشاره به مطالعات صورت گرفته در طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پیام ادامه داد : فعالیت های این فاز در هفت پهنه تعریف شده همچنین میزان اشتغال هر فعالیت مشخص شده است .
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصای پیام در پایان افزود در حال حاضر کلیه فضا های این فاز در در مرحله اجرای زیر ساخت های آب ، برق و فاضـلاب و … می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *