نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه کوثر با همکاران شرکت

به‌مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه کوثر با همکاران شرکت
به‌مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس
نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه کوثر با همکاران شرکت
مدیر عامل بیمه کوثر به‌مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس شرکت، با همکاران سراسر کشور بصورت حضوری و برخط دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، مدیرعامل این شرکت در دیداری صمیمانه که با همکاران ستاد بصورت حضوری و برخط با سرپرستی‌های سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تأسیس بیمه کوثر به تمام ذی‌نفعان عنوان کرد: در ماه مهر و پاییزی دیگر با تلاش، همت و همدلی و همراهی شما همکاران و شبکه فروش گرامی برگی دیگر از تاریخ بیمه کوثر ورق خورد تا در کنار هم چهاردهمین سالروز تأسیس آن را جشن بگیریم. 

دکتر آقادادی رمز موفقیت بیمه کوثر را داشتن سرمایه های انسانی یار و یاور عنوان کرد که در هر شرایطی برای رشد و بالندگی شرکت تلاش می‌کنند و با اخلاق و رفتاری نیکو و حرفه ای و ارتباط مؤثر با بیمه‌گزاران و ایجاد ارزش و خاطره و رضایتمندی برای آنان باعث می شوند نهال بیمه کوثر پایدار و مستحکم تر از قبل گردد. 

وی در رابطه با ارزش های سازمانی اظهار نمود: باید با رفتار و عملکرد حرفه ای خوب و مناسب به‌طور مستمر با همکاران و شبکه فروش خود و بیمه‌گزاران ارزشمندمان در تعامل باشیم که همین موضوع باعث تقویت برند کوثر و جذب سرمایه‌های انسانی شایسته و در نتیجه رضایت و خشنودی مشتریان می شود. همچنین باید توجه داشت جنس خدمت ملموس نیست و ما در شرکت بیمه اعتماد و ‌قول ارائه می‌کنیم لذا همیشه باید به خوش قولی و عمل به تعهدات پایبند باشیم. 

ایشان با اشاره به دستاوردهای بیمه کوثر از ابتدای تاسیس تاکنون بیان داشت: بیمه کوثر با سرمایه ۴۰ میلیارد تومان تاسیس شد و در سه سال اخیر سرمایه شرکت از ۶۵۰ به ۳۳۵۰ میلیارد تومان رسیده و امیدواریم در آینده حداقل ۴۰۰۰ میلیارد تومان شویم. در سالهای اخیر در بین سه شرکت برتر سودآور در صنعت بیمه بودیم که اصل موفقیت در رضایت ذینفعان و مدیریت ریسک و سرمایه گذاری های مناسب بوده است. در بسیاری از مراکز استان‌ها فضاهای خدمت‌رسانی نوسازی و ساختمان‌های جدید افتتاح گردید و امسال نیز ساختمان‌های جدیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان با تبریک مجدد سالروز تأسیس بیمه کوثر به سرمایه های جوان آن توصیه کرد برای پیشرفت و موفقیت حتما باید به موفقیت در سطح فردی، خانواده، کسب و کار و ارتباطات بصورت همزمان توجه ویژه داشته و به توانمندسازی و توسعه فردی خود بیش از پیش بپردازند تا پیشرفت و پایداری شرکت با ایجاد ارزش و دستاوردهای موثر حاصل گردد و خیرکثیری برای همه ذی‌نفعان به ارمغان آورد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90731

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *