منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از بهترین مناطق برای تولید است

معاون قضایی استان البرز :
منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از بهترین مناطق برای تولید است

توسعه پویا، حسین اعظمی معاون قضایی دادگستری استان البرز منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام را یکی از مناطق مناسب برای رونق تولید در کشور دانست و افزود: با فراهم آوردن زیر ساخت‌های لازم در این منطقه می‌توان شاهد رشد چشمگیری در حوزه تولید بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام : حسین اعظمی معاون قضایی دادگستری کل استان البرز که امروز صبح یکشنبه ۷ اردیبشهت ماه در راس هیاتی از مسئولین قضایی استان از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید می کرد ضمن اعلام مطلب فوق افزود: دادگستری استان البرز در سال جهش تولید موضوع تحول در دستگاه قضایی و اقداماتی در راستای اصلاح فرایند ها انجام میدهد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید عنوان کرد : این نامگذاری نیز تحول در تولید است لذا وظیفه همه دستگاه ها بر ایجاد اتحاد در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری می باشد.
اعظمی خاطر نشان کرد: رفع مشکلات تولید و کمک به ایجاد اشتغال یکی از برنامه هایی است که در دستور کار دادگستری استان البرز قرار دارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد به همین منظور دادگستری استان البرز آمادگی دارد با همکاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نسبت به حل و فصل موضوعات در راستای تحقق شعار سال اقدام کند.
در این دیدار نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام بعنوان میزبان گزارشی از فرایند فعالیت های این منطقه در حین بازدید ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *