سال ۹۹، سال تداوم تحولات بانک ایران زمین

سال ۹۹، سال تداوم تحولات بانک ایران زمین

تحول به معنای واقعی، جنگیدن برای بقا نیست بلکه هدف آن رسیدن به توان کامل کسب ‌وکار در حد عالی است و در واکنش به چالش‌ها و فرصت های خارج از سازمان شکل می‌گیرد.

پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا، صرف ‌نظر از شرایط، تحول واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که تیم مدیریتی و در کل تمام سازمان تغییر همه‌جانبه در کسب ‌وکار را بپذیرد و خدا را شاکریم که این دیدگاه در بانک ایران زمین اتفاق افتاده است و بر اساس نقشه راه تدوین شده، مجموعه مدیریتی و همه بدنه سازمان در عمل نشان داده اند که در این مسیر پر پیچ وخم همچنان استوار و پویا گام برداشته اند که عملکرد سال ۹۸ دلیلی بر همین ادعاست.

سازمان های موفق فرهنگی را به وجود می آوردند که همواره درحال تحول هستند و حرکتی که عملا از سال ۹۶ در بانک آغاز شده است نمونه بارز تحول مستمر و دائمی است و باید به این موضوع توجه شود که برنامه‌ها خودشان به تنهایی نمی‌توانند ارزشی را محقق کنند. ارزش‌ تنها در رفتار‌های جمعی و پایدار کارکنانی که مسئول طراحی، اجرا و زندگی در محیط جدید هستند، محقق می‌شود.

در نقشه راه بانک ایران زمین که در سه مرحله کلیدی تدوین شده اند بخش نخست آن که حوزه توانمند ساز ها و قابلیت سازها است به اتمام رسیده و مرحله دوم که حوزه بازار و کسب‌وکار است، از اواسط سال ۹۸ آغاز شده است و در حال ورود به دوره جدید و گذار از مرحله قبل است، اعتقاد داریم مانند گذشته همکاران عزیز ما در بانک ایران زمین که با ارزشترین، سرمایه بانک هستند از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهند کرد و جایگاه بانک را به مقامی شایسته خواهند رساند. هم چنین اعلام می کنم که در سال ۹۹، خبرها و دستاوردهای خوبی در بانک خواهیم داشت که موجب ارتقای ویژه بانک ایران زمین در بازار پولی و بانکی خواهد شد. به همین دلایل است که سال ۹۹ سال تداوم تحولات بانک است و ایمان داریم آینده‌ی بسیار درخشانی درانتظار بانک ایران زمین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *