رویکرد جدید پردیس در آموزش کارآموزان

رویکرد جدید پردیس در آموزش کارآموزان؛
توسعه شایستگی دانشجویان بومی
رویکرد جدید پردیس در آموزش کارآموزان؛
توسعه شایستگی دانشجویان بومی
شرکت پتروشیمی پردیس، در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی و ارتباط دانشگاه با صنعت، ۲۸ دانشجو از دانشگاه‌های منطقه را بعنوان کارآموز تحت آموزش قرار داده است.

به گزارش توسعه پویا، یکی از روش‌های موثر برای دانشجویان و فراگیران مراکز آموزشی، انجام کارآموزی در محیط کار واقعی است تا زمینه توسعه شایستگی فردی فراهم شود.

  در رویکرد جدید آموزش نیروی انسانی، پتروشیمی پردیس توسعه دانش و آموخته‌ها، افزایش اعتماد بنفس، گسترش مهارت‌های شغلی و همچنین توسعه ارتباطات فردی کارآموزان را دنبال می‌کند.

کارآموزان بعد از طی کردن دوره‌های ایمنی عمومی، آشنایی با قوانین و مقررات و فرآیند تولید اوره با توجه به رشته‌های تحصیلی خود در واحدهای مختلف تحت آموزش قرار می‌گیرند.

بازدید میدانی از واحدهای مختلف مثل انبار محصول و واحد آبگیر از دیگر برنامه‌هایست که در این دوره کارآموزی برنامه ریزی شده است.

میانگین دوره کارآموزی بین ۱۰۰ تا ۳۴۰ ساعت است و سعی شده تا با برنامه ریزی آموزشی گسترده‌تر، بهره گیری از تجهیزات و نیروهای متخصص باتجربه، دانشجویان بومی بتوانند خود را بهبود دهند و در آزمون‌های استخدامی و مصاحبه‌های تخصصی آینده عملکرد خوبی داشته باشند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=87992

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط