استانداردهای روابط عمومی و سواد رسانه‌ای

خلاصه گفتگو در گفتگو با رادیو گفتگو:روابط عمومی نیاز به سازماندهی مجدد، مهندسی مجدد و الگوسازی دارد. ما الگوی مشخصی نداریم و این یک آفت است لذا روابط عمومی به…

تکنولوژی مدرن، تولید محتوای بی‌کیفیت، تله جدید روابط عمومی‌ها

حمید شکری خانقاه پژوهشگر و نویسنده دانشگاه در پنجاهمین سالگرد تشکیل انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به اینکه راز موفقیت یک روابط عمومی خوب همان شور و شوق است،…

نشست تخصصی استانداردهای جهانی روابط عمومی برگزار شد

نشست تخصصی استانداردهای جهانی روابط عمومی، روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ با حضور صاحب نظرات ارتباطات و روابط عمومی، در باشگاه ارتباطات در ایران در کلاب‌هاوس برگزار شد. به گزارش…

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سرمد منصوب شد

طی حکمی از سوی هیئت‌مدیره بیمه سرمد، ادریس سالاری به عنوان مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد. به گزارش توسعه پویا، در حکم مدیر جدید روابط‌عمومی و امور بین‌الملل…

مدیر روابط‌عمومی هلدینگ رایانمهر منصوب شد

بر اساس حکم صادره از سوی دکتر نیما امیرشکاری مدیرعامل هلدینگ رایانمهر، یاسر علیزاده به سمت مدیر روابط‌عمومی و برندینگ این شرکت منصوب شد. به گزارش توسعه پویا به نقل…

کتاب «روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی» رونمایی شد

کتاب «روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی» نوشته حمید شکری خانقاه به اهتمام محمدرضا پارسیان در شب به یاد ماندنی پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران رونمایی شد. به…

استانداردسازی و ساماندهی رسانه‌ها ضروری است

روزنامه نگار و پژوهشگر ژورنالیسم گفت: استانداردسازی و ساماندهی رسانه ها و حذف خبرنگاران غیرحرفه ای از این حوزه ضروری است. به گزارش توسعه پویا، مجید رضاییان استاد دانشگاه و…

نقش روابط عمومی‌ها به عنوان رهبران میانی در ایجاد تحول/ توجه به حوزه افکارسنجی در کنار گفتمان‌سازی

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر جایگاه روابط‌عمومی و اهمیت اطلاع‌رسانی در تحقق اهداف وزارتخانه، روابط عمومی‌ها را متولیان و مدیران میانی در اجرای…

فرجام میراث‌های دیجیتال خود را مشخص کنیم

تلاش برای زندگی وبقا و خطر مرگ، دو واقعیت جاری در زندگی بشر بوده و هستند. پاندمی کرونا، شاید بیش از هر زمان مرگ و اندیشیدن به آن را افزایش…

روابط عمومی، تبادل اطلاعات است برای مبادله آرامش!

روابط عمومی یعنی گسترش شتابان «سرمایه ارتباطی» در سایه: اعتمادسازی، یکپارچگی و همکاری، تقویت درک متقابل، ارتقای بهره وری ارتباطی، بکارگیری نظارت مردمی، افزایش خلاقیت اجتماعی، شتاب دادن به داد…