حضور پتروشیمی پردیس در ایندیاکم ۲۰۲۴

حضور پتروشیمی پردیس در ایندیاکم ۲۰۲۴
حضور پتروشیمی پردیس در ایندیاکم ۲۰۲۴
شرکت پتروشیمی پردیس در بزرگترین رویداد تخصصی مواد شیمیایی، پتروشیمی  و صنایع وابسته هندوستان حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی پردیس، سیزدهمین رویداد و کنفرانس بین المللی ایندیاکم در حوزه تخصصی مواد شیمیایی، پتروشیمی و صنایع وابسته ۲۶ الی ۲۸ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی (BEC) شهر بمبئی هندوستان برگزار خواهد شد.

ایندیاکم رویداد شاخص “وزارت مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی هندوستان” و یکی از بزرگترین رویدادهای ترکیبی صنعت در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که شامل یک کنفرانس و نمایشگاه بین المللی است.

صنایع شیمیایی هند یکی از  صنایع در حال رشد با سرعت بالا در جهان است. هند در حال حاضر رتبه ۳ در آسیا و ششمین تولید کننده بزرگ در جهان پس از آمریکا، چین، آلمان، ژاپن و کره است. دولت هند مایل است فضایی از حمایت و تشویق را تحت ابتکار “ساخت در هند” برای استفاده از پتانسیل و فرصت­های موجود خود فراهم کند.

با توجه به رشد جمعیت و رشد اقتصادی کشور هند، توسعه صنعت پتروشیمی این کشور همسو با افزایش تقاضای انواع محصولات پتروشیمی علی الخصوص کود اوره به عنوان دومین مصرف کننده کود اوره دنیا (بالغ بر ۳۵ میلیون تن مصرف در سال و شکاف بین عرضه و تقاضای ۴ میلیون تنی) پیش بینی می گردد.

شرکت پتروشیمی پردیس به همراه چند شرکت دیگر از زیرمجموعه های هلدینگ نفت و گاز پارسیان در این رویداد حضور فعال خواهد داشت.

پتروشیمی پردیـس بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از ۵ میلیون تن محصول در سال است که در راستای تولید غذای کافی برای مردم دنیا گام‌های بلند و مؤثری برداشته است.

با توجه به تعاملات تجاری دو کشور ایران و هند از گذشته به عنوان یک بازار سنتی و در دسترس وجود داشته و با درنظر گرفتن راهبرد ج.ا.ایران برای گسترش همکاری­های تجاری با کشورهای منطقه و وجود پتانسیل های همکاری بین دو کشور به خصوص در زمینه انواع کود و توانایی شرکت های پتروشیمی ایران جهت تأمین نیاز بازار آن کشور، پتروشیمی پردیس برای معرفی ظرفیت‌ها و توسعه بازار محصول خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90603

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط