تمهیدات ویژه برای مقابله با “کرونا” در مرز هوایی و زمینی منطقه ویژه اقتصادی پیام

نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن اعلام تعلیق موقت تمام پروازهای باری خارجی ‌ورودی و خروجی فرودگاه پیام از ضدعفونی کردن تمام انبارها و کلیه بسته ها و کالاهای وارداتی خبر داد و گفت :هماهنگی لازم با شرکت‌های آرایشی و‌بهداشتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای اولویت تولید مواد ضد عفونی کننده صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ثناگو اظهار داشت: به دقت تردد تمام اتباع خارجی در این مدت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس “کرونا: توسط تیم پزشکی مستقر در منطقه کنترل و بررسی می شود و تاکنون هیچ مورد مشکوکی گزارش نشده است.
وی همچنین ضمن اعلام تعطیلی تمام فعالیتهای غیر ضروری در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: تمام کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز با هدف پایش سلامت توسط تیم پزشکی کنترل می شوند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان خواستار رعایت تمام نکات بهداشتی و ایمنی توسط هموطنان برای جلوگیری از شیوع ویروس “کرونا” شد و گفت :طبق هماهنگی صورت گرفته با شرکت های بهداشتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام اولویت تولید مواد ضد عفونی کننده در دستور کار قرار گرفته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *