تمدید ثبت نام جشنواره رساله دکتری سال با اسپانسری شرکت ملی انفورماتیک 

تمدید ثبت نام جشنواره رساله دکتری سال با اسپانسری شرکت ملی انفورماتیک 
تمدید ثبت نام جشنواره رساله دکتری سال با اسپانسری شرکت ملی انفورماتیک 

توسعه پویا، زمان ثبت‌نام دومین دوره از جشنواره”رساله دکتری سال (Ph.D+DBA)”که با همکاری مرکز فابا و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و با حمایت مالی شرکت ملی انفورماتیک همچون سال گذشته همزمان با دهمین رویداد تراکنش ایران برگزار می شود، تا پایان آبان ماه تمدید شد.

کلیه دانش آموختگانی که موضوع پایان‌نامه آنان در دوره دکترای علمی و حرفه‌ای (Ph.D) و دکتری مهارتی و کسب و کاری (DBA) مرتبط با مسائل و موضوعات اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری می‌باشد و در سال‌های تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰، ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ دفاع کرده‌اند می‌توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.

لینک بروشور دومین جشنواره ”رساله دکتری سال” (Ph.D+DBA) (https://fabanews.com/fa/wp-content/uploads/2024/10/1403-PhD-Thesis-of-the-Year-Festival-Brochure-A4-3_C.pdf)

دلیل تمدید مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره رساله دکتری (Ph.D+DBA)، تغییرات مدیریتی در بستر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود که باعث شد، ما در موعد مقرر بروشور جشنواره و اطلاعات آن را نتوانیم از طریق دستور مقامات وزارت علوم به بدنه دانشگاه ارسال کنیم. اکنون که تغییرات مدیریتی شکل گرفته این فرصت فراهم شده تا این اطلاعات برای همه دانشگاه ها ارسال شود و از ظرفیت موجود دانشگاه ها حداکثر استفاده برای حضور در این جشنواره فراهم شود.

همانگونه که می‌دانید هدف از این جشنواره ارتباط عمیق و وسیع بین صنعت و دانشگاه است، بنابراین می بایستی به این موضوع که دانشگاه ها را همراه با خود در این جشنواره کنیم، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. خوشبختانه مدیران جدید وزارت علوم این همراهی را با جشنواره خواهند داشت و از این ظرفیت برای استفاده از پیوند آن با صنعت بانکداری و پرداخت و اکوسیستم مالی و فناوری حداکثر استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است، تاکنون بیش از ۱۷ پایان نامه به این جشنواره واصل شده است و پیش‌بینی می‌شود، با این فراخوان مجدد، دومین جشنواره رساله دکتری سال رکورد سال گذشته خود را بشکند و به مرز ۴۰ الی ۵۰ رساله برسد. بدیهی است که این رساله ها در کمیته های علمی و داوری بررسی و برترین ها انتخاب و در مراسم افتتاحیه رویداد تراکنش دهم (۱۷ دی ماه) از برترین ها تجلیل بعمل خواهد آمد.

گفتنی است، مرکز فابا و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران به منظور تقدیر از تلاش علمی نخبگان و بهره‌گیری از دانش فارغ التحصیلان مقطع دکتری و حرفه‌ای (Ph.D) و دکتری مهارتی و کسب و کاری (DBA) رویداد رساله برگزیده سال را برگزار می‌کند و همزمان با دهمین نمایشگاه تراکنش ایران (transaction) از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آورد. این رویداد برای دومین بار برگزار می‌شود و هر ساله به عنوان یکی از اضلاع علمی رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران (transaction) شناخته می‌شود.

ارکان جشنواره

دبیرخانه جشنواره: مرکز فابا و ستاد اجرایی رویداد (transaction).

شورای سیاست گذاری: ترسیم اهداف و برنامه‌های جشنواره.

کمیته علمی: مسئول ارزیابی اولیه پایان‌نامه‌ها و احراز شرایط برای ارسال به کمیته داوری.

کمیته داوری: مرکب از اساتید و خبرگان علمی اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری جهت انتخاب برترین‌ها.

شرایط شرکت در جشنواره

کلیه دانش آموختگانی که موضوع پایان‌نامه آنان در دوره دکترای علمی و حرفه‌ای (Ph.D) و دکتری مهارتی و کسب و کاری (DBA) مرتبط با مسائل و موضوعات اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری می‌باشد و در سال‌های تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰، ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ دفاع کرده‌اند می‌توانند با لحاظ نکات ذیل در این جشنواره ثبت نام کنند:

  • تکمیل فرم ثبت نام (لینک ثبت نام) جشنواره به همراه مستندات درخواستی.
  • ارسال یک نسخه فایل PDF پایان نامه.
  • ارسال یک مقاله از محتوای پایان‌نامه حداکثر ۳۰۰۰ کلمه.
  • در صورت لزوم حضور در کمیته علمی جشنواره و ارائه توضیحات لازم.
  • مصاحبه رسانه‌ای با ستاد خبری (transaction) و توضیح دلایل انتخاب موضوع و دستاوردها.
  • تکمیلی مراحل فوق حداکثر تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳.
  • ارسال مدارک به واحد توسعه کسب و کار مرکز فابا (تلفن تماس ۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۵، شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹ و پست الکترونیکی business@itefaba.com).
  • لازم به ذکر است، در این دوره هم فارغ التحصیلان Ph.D و هم DBA می توانند پایان نامه های خود را ارسال کنند که هر دو گروه به طور مستقل ارزیابی خواهد شد.

توضیحات

  • کمیته علمی حداکثر تا نیمه آذر ماه افراد واجد شرایط را احراز و برای کمیته داوران ارسال می‌کند.
  • کمیته داوران حداکثر تا پایان آذر ماه ۳ نفر برگزیده را مشخص می‌کند.
  • در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه تراکنش ایران از برگزیدگان تجلیل و جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد (۱۷ دی ماه ۱۴۰۳).
  • کلیه مقالات ارسالی دانش آموختگان (اعم از برگزیدگان و سایر ثبت نام کنندگان) در کتاب نخبگان علمی ایران چاپ و توزیع می‌شود.
  • علاقمندان برای اطلاع از نحوه حضور و مشارکت در این جشنواره می توانند بروشور جشنواره رساله دکتری سال (Ph.D+DBA) را از اینجا دانلود کنند.

معرفی شرکت ملی انفورماتیک

این شرکت ملی انفورماتیک در ۲۲ دی ماه سال ۱۳۶۹ به صورت سهامی خاص در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.شرکت ملی انفورماتیک از بدو تأسیس تلاش داشته و دارد در راس هلدینگ گروه ملی انفورماتیک به عنوان شرکتی جامع و کارآمد، راهبری شبکه‌‌ای منسجم و هماهنگ را بر عهده داشته باشد تا از ظرفیت‌‏های فناوری اطلاعات و ارتباطات داخلی و خارجی،  سرمایه‌‏گذاری متخصصی و مدیریت طرح‌‏های حاکمیتی، بستر تحول در نظام پولی و مالی کشور را فراهم آورد. گروه ملی انفورماتیک با استفاده از اختیارات نظارتی و حاکمیتی محول شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند مأموریت‌های مورد نظر این بانک را در حوزۀ فناوری های نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی به انجام رساند.

چشم انداز شرکت ملی انفورماتیک تبدیل شدن به بزرگترین هلدینگ فناوری‌های مالی، پیش‌رو، نوآور، هم‌افزا و تکیه‌گاه فعالان و بازیگران زیست‌بوم‌های خدمات مالی کشور و خوشنام در منطقه تعریف شده است. شرکت ملی انفورماتیک علاوه بر انجام وظایف در رابطه با نیازمندی‌های مشاوره‌ای بانک مرکزی از طریق سه شرکت خدمات انفورماتیک، شاپرک و کاشف که  ذیل شرکت ملی انفورماتیک به عنوان یک گروه و شرکت مادر (Holding Company) فعالیت می‌کنند به انجام مأموریت‌های محول شده از سوی بانک مرکزی می‌پردازد.

شرکت ملی انفورماتیک هم‌افزایی در شرکت‌های گروه، مشارکت با فعالان و بازیگران ارزش‌آفرین و نوآور جهت ارتقای بهره‌وری، پایداری و امنیت در توسعه زیست‌بوم‌های خدمات مالی را ماموریت خود قرار داده است و در این راستا اعتقاد دارد که سرآمدی این شرکت در خلق ارزش‌، توانمندی ذی‌نفعان را تضمین می‌کند.

از اهداف کلان این شرکت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ارتقاء هم‌افزایی در گروه ملی انفورماتیک
  • بازآفرینی مدل‌های خلق ارزش همسو با الزامات عصر دیجیتال در گروه ملی انفورماتیک
  • توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و شبکه‌های همکاری هدفمند
  • ارتقاء قابلیت‌های راهبردی در بنگاه مادر

گروه ملی انفورماتیک بر اساس همین مأموریت‌ها تا کنون موفق شده خدمات فراوان و ارزشمندی به نظام بانکی و مردم عزیز کشورمان ارائه کند؛ ایجاد بسترهای لازم برای بانکداری متمرکز، ایجاد شبکه شتاب با محوریت شرکت خدمات انفورماتیک، راه‌اندازی و راهبری شبکه پرداخت الکترونیکی و نظارت بر این شبکه از طریق شرکت شاپرک، ارتقای امنیت شبکه بانکی و پرداخت الکترونیکی کشور و نظارت بر سلامت و شفافیت تبادلات از طریق شرکت کاشف و انجام پروژه‌های ملی و حاکمیتی متنوع در حوزه بانک‌داری و پرداخت الکترونیکی از جمله این خدمات ارزنده است.

چشم انداز شرکت ملی انفورماتیک

ما در مقام شرکتی جامع و کارآمد در رأس شبکه ‏ای منسجم و هماهنگ از ظرفیت ‏های فناوری اطلاعات و ارتباطات داخلی و خارجی، به ‏عنوان یک سرمایه ‏گذار متخصص و مدیر طرح ‏های حاکمیتی ، بستر تحول در نظام پولی و مالی کشور را فراهم کرده‏ ایم.

مأموریت شرکت ملی انفورماتیک

مأموریت ما به‏ عنوان بازوی فناور، امین و توانمند بانک مرکزی ج.ا.ا، ارائه‏ راه ‏حل‏ های حاکمیتی و ظرفیت‏ ساز، متناسب با نیازمندی های فعلی و آتی نظام بانکی است. قابلیت ‏های منحصر به فرد ما در مدیریت طرح‏ های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق ایجاد هم ­افزایی در زنجیره ‏ای از شرکت ‏های سرآمد، تحقق سیاست های پولی و مالی کشور را تسهیل می‏ کند.

رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران، در دوره دهم با برنامه‌هایی متنوع ۱۷ تا ۱۹ دی ماه و با موضوع محوری”آینده باهوش است”، میزبان متخصصان، مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در تهران خواهد بود، تا در کنار هم به بررسی و نقد مسائل روز این حوزه بپردازند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=91080

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط