بنیاد مستضعفان در شهرستان نهاوند ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند

بنیاد مستضعفان در شهرستان نهاوند 400 فرصت شغلی ایجاد می کند
بنیاد مستضعفان در شهرستان نهاوند ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند
با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اجرای طرح حیات توسط بنیاد علوی در شهرستان نهاوند در استان همدان قرار است ۴۰۰ فرصت شغلی برای اقشار کم برخوردار این شهرستان ایجاد شود.

به گزارش توسعه پویا، مرتضی هوشیار مجری بنیاد علوی در استان همدان در گفت وگو با روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ درصد از ۴۰۰ فرصت شغلی اهلیت سنجی شده، اظهار داشت: به مرحله تحقق مابقی اهلیت سنجی ها و سپس اعطای وام نزدیک شده‌ایم.

به گفته وی ، اعتبار پیش بینی شده بنیاد علوی برای اجرای طرح حیات در شهرستان نهاوند ۸۰۰ میلیارد ریال است که شامل مشاغل خرد و خانگی، طرح های کارگاهی ، بنگاهی می شود.

هوشیار افزود: براین اساس برای مشاغل مستقل خویش فرمایی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، مشاغل کارگاهی بالای ۵ نفر ۱۰ میلیارد ریال و مشاغل کارگاهی بالای ۲۰ نفر ، ۳۰ میلیارد ریال با حمایت بنیاد علوی تسهیلات اعطا می شود.

وی درباره مشاغل خرد خانگی نیز توضیح داد: رسته هایی همچون باغداری، خیاطی و قالیبافی و در برخی روستاهای بزرگ مشاغل خدماتی همچون کافی نت، سوپرمارکتی، قصابی و …. مورد حمایت قرار می گیرند

هوشیار این نکته را نیز گفت که ۵۰مورد از متقاضیان طرح حیات در نهاوند تاکنون با حمایت بنیاد علوی هرکدام یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کرده اند.

یادآور می شود: امسال در شهرستان نهاوند با کمک بنیاد علوی و دستگاه های ذیربط قرار است، ۱۸۵۰ فرصت شغلی ایجاد شود و طبق گزارش های رسمی تاکنون ۶۰ درصد آن محقق شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90925

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *