بنیاد مستضعفان خدمات رایگان دندانپزشکی به حاشیه‌نشیان شهر زاهدان ارائه کرد

بنیاد مستضعفان خدمات رایگان دندانپزشکی به حاشیه نشیان شهر زاهدان ارائه کرد
بنیاد مستضعفان خدمات رایگان دندانپزشکی به حاشیه‌نشیان شهر زاهدان ارائه کرد
با تداوم اعزام گروه های جهادی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار کشور با حمایت بنیاد علوی، جمع کثیری از ساکنان حاشیه شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان در پایگاه سلامت امام حسن مجتبی (ع)  به صورت رایگان مداوا شدند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ در این طرح که با مشارکت بنیاد علوی و گروه‌های جهادی آغاز شده، بیش از یک هزار نفر از مردم محروم منطقه مهرشهر، کریم آباد و سعدی شرقی شهرستان زاهدان مورد معاینه و ویزیت دندانپزشک قرار گرفتند.

براساس این گزارش، در فاز اول اجرای طرح ۲۳۴ نفر مادران باردار، سالمند، کودک زیر ۱۲ سال و بیماران خاص که از لحاظ مالی کم برخوردار بودند شناسایی و برای ادامه درمان به کلینیک تخصصی دانشکده دندانپزشکی زاهدان معرفی و از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند که در مرحله اول اجرای طرح ، ۱۰ نفر دندانپزشک و سه گروه جهادی مشارکت فعال داشتند .

این طرح با استفاده از ظرفیت مراکز خدمات جامع سلامت و دانشکده دندانپزشکی و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و گرو‌های جهادی در پنج فاز اجرایی خواهد شد و به افراد حاشیه شهر، گروه‌های کم برخوردار و نیازمند خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90682

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *