بازدید رییس مرکز همکاریهای تحوّل و پیشرفت ریاست جمهوری از منطقه ویژه اقتصادی پیام

بازدید رییس مرکز همکاریهای تحوّل و پیشرفت ریاست جمهوری از منطقه ویژه اقتصادی پیام
بازدید رییس مرکز همکاریهای تحوّل و پیشرفت ریاست جمهوری از منطقه ویژه اقتصادی پیام

صبح سه شنبه هفدهم خردادماه دکتر سیروس وطن خواه رییس مرکز همکاریهای تحوّل و پیشرفت ریاست جمهوری به اتفاق هیأتی از معاونین و مدیران مرکز ضمن دیدار و گفتگو با مهندس اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از فرودگاه، و چند شرکت مستقر در این منطقه بازدید کردند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، اکبر قنبر پور در این جلسه ضمن معرفی اجمالی ظرفیت های این منطقه ، از اقدامات و برنامه های پیش بینی شده در منطقه ویژه اقتصادی پیام سخن گفت و بر توسعه همکاری های فی مابین در جهت رفع نیازهای فناورانه تولیدات ملی و… تاکید کرد.

بنابر این گزارش دکتر سیروس وطن خواه رییس مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و با تاکید بر ظرفیت های بالقوه و قابل توجه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطرنشان کرد : مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری آمادگی دارد نسبت به حمایت از توسعه فعالیت های فناورانه ،پژوهشی ، تحقیقاتی و علمی در این منطقه اقدام کند.

در این جلسه علاوه بر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و ریاست مرکز همکاری های تحول آفرین آقایان عربیان ،کمال محمدی، سبحانی ،زرینی ، روزساز ، عابدی، شکری ،عواطفی ، امجد و شجاعیان، ذاکری افشار، شمسی نژاد، فراهانی، مسگری و جعفری نیز حضور داشتند.

ایجاد یک فاز اراضی پیام برای توسعه صنعت هوایی و استقرار شرکتهای دانش بنیان این حوزه، ایجاد فب الکترونیک و میکروالکترونیک، ایجاد پایلوت فناوری های نوین شهری و هوشمندسازی از جمله محورهای مذاکره طرفین در زمینه توسعه فناوری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41489

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *