مرضیه کریمی نماینده کد ۲۴۱۲ در خصوص جشنواره بیمههای آتشسوزی گفت: من در دوران جشنواره ابتدا سعی کردم فروش بیمه آتشسوزی را از خانواده و آشنایان شروع کنم و به تدریج به سراغ مشتریانم رفتم و آنها را با خطراتی که ممکن است اتفاق بیفتد و تحت پوشش بیمه قرار میگیرد، آشنا کردم.
به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی، وی در خصوص دلایل موفقیت در جشنواره گفت: اساسا برگزاری جشنواره و ایجاد رقابت باعث تحرک و تلاش بیشتر میشود و من هم با استفاده از فرصت جشنواره، در این دوره تلاش کردم تا در این رقابت جذاب، بیش از پیش فعالیت کنم و بتوانم افراد بیشتری را با موضوع مهم بیمههای آتش سوزی آشنا کنم، گرچه فکر میکنم با اینکه تلاش بسیار کردم، جای کار بیشتری داشت.
کریمی گفت: مشتری باید به این نتیجه برسد که داشتن پوشش بیمه آتشسوزی برای او لازم است، اگر این نیاز در او ایجاد شود، قطعا مشتری شما خواهد شد و خرید را انجام میدهد، برای مثال در بخش بیمه بدنه این موضوع تا حد زیادی جا افتاده و اغلب افراد علاقمند به خرید هستند چون اهمیت بیمه بدنه را درک کردهاند، در موضوع بیمه های آتشسوزی هم باید این ایجاد نیاز اتفاق بیفتد.
وی پیشنهاد کرد که جشنواره آتش سوزی با تخفیفات بیشتر و شرایط مناسب در بخش آتش سوزی غیرصنعتی برگزار شود چون ظرفیت و بازار بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد که میتوان آن را جذب کرد.
لینک کوتاه: