با هدف بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، فرایند ارائه تسهیلات در بانک دی غیرحضوری میشود.
به گزارش توسعه پویا به نقل از روابطعمومی بانک دی، محمود زمانزاده، معاون فناوری اطلاعات بانک دی با اعلام این خبر گفت: با توسعه و راهاندازی نسخه جدید نتدی و جتدی (اینترنتبانک و همراهبانک جدید بانک دی) زمینههای لازم برای ارائه تسهیلات آنلاین به مشتریان فراهم شده است.
وی افزود: هدف از پیادهسازی پروژه ارائه تسهیلات آنلاین، تسریع در فرایند اعطای تسهیلات به مشتریان و آحاد جامعه است که با راهاندازی این خدمت، هم افراد معرفی شده از سوی سازمانها و هم اشخاص حقیقی واجدالشرایط میتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب، با احراز هویت آنلاین و امضاء دیجیتال و رعایت شرایط مربوط به ضامنین از این خدمت بهرهمند شوند.
معاون فناوری اطلاعات بانک دی با تشریح قابلیتها و ویژگیهای نتدی و جتدی تصریح کرد: راهاندازی نتدی و جتدی با قابلیت فرآیندمحوری و امکان ارائه سبد متنوعی از خدمات بانکی به مشتری، در کنار قابلیت این دو سامانه برای ارائه خدمت افتتاح حساب غیرحضوری و دریافت نام کاربری و رمز عبور آنلاین، این امکان را برای بانک دی فراهم آورده است که علاوه بر ارائه تسهیلات آنلاین، دامنه متنوعی از خدمات درون شعبهای خود را بر بستر این دو سامانه پیادهسازی کند.
زمانزاده با اشاره به لزوم کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، از توسعه دامنه خدمات نتدی و جتدی در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک علاوه بر فرآیند ثبت درخواست تسهیلات، فرآیند صدور کارت و فرآیند ساتنا و پایا در سطح شعبه، صدور گواهینامه تمکن مالی، درخواست دسته چک و رفع سوء اثر چک نیز به خدمات نتدی و جتدی افزوده خواهد شد.