آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات الکترونیک

پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به اینکه روزهای آینده شاهد باز شدن بخش دیگری از کسب و کارها و همچنین ترددهای بین استانی خواهیم بود اظهار داشت: مردم ما باید به این نکته توجه داشته باشند، که این موضوع به معنای رفع اپیدمی کرونا نیست، و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.

استاد با اشاره به شرایط بهداشتی شعب بانک ایران زمین گفت: همکاران من در شعب تمامی مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغ شده را رعایت می‌کنند، اما از مشتریان می‌خواهیم در صورت امکان به شعب مراجعه نکنند و امور خود را از طریق بانکداری الکترونیک انجام دهند.

وی افزود: محیط‌های عمومی مانند شعب بانکها به جهت رفت و آمدهای زیاد حتی با رعایت نکات بهداشتی جزو محل‌های پر خطر هستند و مشتریان برای حفظ سلامت خود و همکاران من از حضور غیر ضروری باید خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، بانکداری آنلاین را راهی مناسب برای انجام امور مالی عنوان کرد و گفت: همه بخشهای بانک از جمله بخش فناوری اطلاعات از آمادگی کامل برای ارائه خدمات از راه دور به مشتریان آماده هستند و در حال حاضر بخش زیادی از خدمات بانکی به صورت آنلاین وجود دارد.

استاد در پایان افزود: مشتریان در صورتیکه با مشکلی مواجه شدند قبل از حضور در شعب می‌توانند مسائل خود را از طریق شماره ۲۴۸۰۹ (مرکز ارتباط با مشتریان بانک) مطرح کنند و از حضور غیر ضروری در شعب خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط